Vrácení zboží a reklamace
Výměna, vrácení a reklamace zboží
Pokud jste nezvolili správnou velikost zboží, můžete nás požádat o jeho výměnu. Jestliže zboží jeví známky výrobní závady, nebo je poškozeno, můžete zboží do 14 dnů reklamovat, popřípadě vrátit.
Výměna zboží
Pokud si přejete vyměnit zboží za jiné, kontaktujte nás písemnou formou pro ověření dostupnosti požadovaného zboží na e-mail: info@wexta.cz. Po zjištění dostupnosti Vámi požadovaného zboží a o možném termínu expedice již vyměněného zboží Vás budeme kontaktovat. Výměna zboží bude provedena ihned po naskladnění vráceného a nepoškozeného zboží, bez jakýchkoliv známek opotřebování. Před odesláním nové zásilky Vás budeme předem informovat.
Vrácení zboží
Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy a nejste se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, ani si ho nepřejete vyměnit, učiňte tak do 14 dnů po dodání zboží. Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy z naší webové stránky a s kopií faktury zašlete na e-mail: info@wexta.cz. Po obdržení požadovaných podkladů Vás budeme kontaktovat pro upřesnění dalších kroků. Po přijetí vráceného a nepoškozeného zboží, bez jakýchkoliv známek opotřebování, budou Vaše peníze ihned vráceny na Váš účet, nejpozději pak do 14 dní od přijetí zboží.
Reklamace
Pokud se vyskytnou důvody k reklamaci, prosím vyplňte formulář pro uplatnění reklamace - reklamační list z naší webové stránky zašlete spolu s kopií faktury, stručným popisem závady, případně i doplněním fotografií k lepšímu posouzení, na e-mail: info@wexta.cz. Po obdržení požadovaných podkladů, Vás budeme bez zbytečných odkladů kontaktovat pro upřesnění dalších kroků. Jestliže si reklamace vyžádá naše odborné posouzení, uděláme vše pro to, aby byla vyřešena v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dní od přijetí reklamovaného zboží.
Dokumenty ke stažení: